|
www.kijwoko.fora.pl Młot na złodziei
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ShadowPrimeMinister
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 13:24, 28 Maj 2011 Temat postu: I Spotkanie na IRC 28.05.2011 |
|
|
Witam.
Przypominam wszystkim o tym, że dziś na naszym kanale IRC odbywa się nasze pierwsze spotkanie. Spotkanie proponuję zacząć o 20.00.
Sprawę proszę potraktować poważnie.
Jeśli ktoś jeszcze nie wie jak korzystać z IRC, to w dziale 'nasz własny kanał na IRCu' opisałem to ja, oraz farrel.
Proponowany przeze mnie serwer to Freenode, korzystaliśmy z niego wcześniej i nie było żadnych problemów.
Nasz kanał nazywa się #Stanczyk - przez 'n', nie przez 'ń'.
Proponuję obgadać dziś to, bez czego nie może ruszyć żaden praktyczny projekt, czyli:
1. Nazwa Stowarzyszenia.
2. Logo stowarzyszenia
3. Podział obowiązków na powstającym serwisie internetowym.
Godzinę i harmonogram zawsze można dogadać.
Dla tych, którzy nie będą mogli być dziś na spotkaniu będzie spisany protokół, prosiłbym jednak wszystkich tych, którzy nie mają żadnych planów na wieczór o przybycie, nie chciałbym tam gadać sam ze sobą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ShadowPrimeMinister dnia Sob 14:01, 28 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorvoy
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:42, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Nie pamiętam, czy pisałem na forum, chociaż z całą pewnością prywatnie do ShadowPrimeMinistra i JohnyDoe`go, że nie mogę się zjawić, gdyż pracuję do godziny 00:00 czasu polskiego, a w domu zjawiam się o 00:20. Zdaję sobie sprawę, że moja funkcja zobowiązuje, ale, jak mawiali Indianie, "wyżej dupy nie podskoczę, howgh".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thorvoy dnia Sob 13:42, 28 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JohnyDoe
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia / Niemcy
|
Wysłany: Sob 15:04, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ja pojawię się od początku (godz. 20) do mniej więcej 20:30, gdyż mam ogromnie ważną kwestię do zrobienia a całe dnie ostatnio projektowałem animację i muszę to zrobić. Zaproponuję swoje nazwy i proszę też, żeby ustalono godzinę głosowania (jeśli nie odbędzie się do 20.30) to znaczy, na przykład do godziny 20:45 obgadamy/cie pomysły i o godzinie 20:50 głosowanie, żebym mógł pojawić się chociaż na moment głosowania. Co do projektów logo, mam kilka w zanadrzu, ale jeszcze nie są gotowe do pojawienia się, myślę, w poniedziałek będą na forum.
Proponuję też wprowadzić odpowiedni porządek głosu, znaczy, żebyśmy wszyscy nie krzyczeli na raz, to głosu powinien ktoś udzielać. Na przykład Protokolant, znaczy, ShadowPrimeMinister.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ShadowPrimeMinister
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 15:23, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Bardzo dobra uwaga z tym udzielaniem głosu.
Zróbmy tak: Jak ktoś będzie chciał coś napisać, to pisze do mnie na priv, że teraz on. Po tym, jak dostanie głos, może pisać, dopóki nie napisze 'dziękuję, skończyłem', wtedy zostaje dopuszczona następna osoba w kolejce, o tym kto to będzie będę pisał na ogólnym, żeby nie doszło do zamieszania. W momencie kiedy ja będę chciał się włączyć do dyskusji to osobie, która się do mnie zgłosi dam informacje, że chcę się ustawić w kolejkę i ona wejdzie po mnie.
Ogólnie, żeby dyskusja nie trwała w nieskończoność proponuję coś takiego:
Zostaje podany temat. Użytkownicy ustawiają się w kolejkę do wypowiedzi, każdy prezentuje najpierw swoje propozycje wraz z argumentacją. Po części prezentacji przejdziemy do części głosowania. Widziałbym to tak, że padnie pytanie w stylu 'czy podoba ci się propozycja nazwy użytkownika xxx' - tak lub nie, 'czy podobała ci się propozycja nazwy yyy' - tak lub nie.
Przypominam, że wedle projektu statutu w naszym stowarzyszeniu panuje zasada zdecydowanej większości głosów. Więcej w projekcie statutu w dziale Ogólne - 'statut (projekt)'.
Ale jak z czasem głosowania nie wiem, bo nie wiem jak długo będziemy gadali nad jakimś aspektem. Nie potrafię tego określić.
Żeby to skrócić warto będzie budować konkretne wypowiedzi. Czyli jeśli pierwszy temat to nazwa, to można pisać nazwę, wraz z argumentacją dlaczego ta.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ShadowPrimeMinister dnia Sob 15:31, 28 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JohnyDoe
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia / Niemcy
|
Wysłany: Sob 15:27, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jestem też za tym, by protokół był niepubliczny (nie wisiał na forum). Są to sprawy stricte organizacyjne i 'obcy' (nie mylić z użytkownikami czy zadeklarowanymi 'działaczami') nie powinni mieć wglądu w to, jak i co ustalamy. Jestem też za tym, by każdy, kto zechce mieć dostęp do protokołu, wysyłał zapytanie do Protokolanta a ten mu go przesyłał (np. mailem) po odznaczeniu, że dana osoba protokół otrzymała. Porządek musi być, moim zdaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ShadowPrimeMinister
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 15:33, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Też dobra uwaga. O protokół będzie można pisać na PW. Podajcie w wiadomości swój mail, na który go wyślę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ShadowPrimeMinister dnia Sob 15:35, 28 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dejvid
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Nysa
|
Wysłany: Sob 15:37, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Będzie trochę nie na temat, ale do wglądu ogółu zostawił bym tylko dział ogólny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JohnyDoe
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia / Niemcy
|
Wysłany: Sob 15:42, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Kiedy przeredagujemy forum (co mam nadzieję, nastąpi na dniach) i uporządkujemy nieco sprawy tak, że dział ogólny będzie zawierał o nas podstawowe informacje (idee, ogólne pomysły, status itd) to będzie można wyłączyć wgląd do innych for przed zarejestrowaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dejvid
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Nysa
|
Wysłany: Sob 15:46, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
OK, informacyjnie już to na IRC jestem od już do 7.20 AM, więc zapraszam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JohnyDoe
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia / Niemcy
|
Wysłany: Sob 16:24, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Proponuję zrobić głosowanie nad nazwą o godzinie równo 21. Ułatwi mi to przyjście(trochę egoistycznie) ale myślę, że każdy musi przetrawić nieco podane propozycje, nie można tego podjąć na hura. W międzyczasie można debatować o innych sprawach (jużpo propozycjach a przed głosowaniem).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dejvid
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Nysa
|
Wysłany: Sob 16:29, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
a nie lepiej tam zebrać propozycje nazw i zrobić ankietę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JohnyDoe
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia / Niemcy
|
Wysłany: Sob 16:31, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Też dobry pomysł, niech Protokolant (który de facto prowadzi spotkanie) zrobi, co uważa za słuszne. I ten i ten pomysł jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ShadowPrimeMinister
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 23:17, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Pierwsze spotkanie członków Stowarzyszenia zakończone.
W ramach postanowienia końcowego w dziale 'Sprawy serwisu' postanie dział 'nazwa stowarzyszenia' w której zostanie umieszczona ankieta wraz ze wszystkimi wymienionymi w trakcie rozmowy nazwami, w celu wyłonienia tej jednej ostatecznej.
Dla wszystkich chętnych, którzy nie mogli być obecni w rozmowie lub jej części sporządziłem protokół z jej przebiegu. Aby go otrzymać, osoba chętna niech napisze do mnie na PW wiadomość ze swoim mailem.
Temat pierwszego zebrania zostaje zamknięty. Za tydzień odbędzie się zebranie drugie i można pomyśleć, w osobnym dziale, jakie tematy zostaną na nim poruszone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorvoy
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 1:16, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ShadowPrimeMinister: chyba chciałeś powiedzieć "wątek `nazwa stowarzyszenia", a nie "dział `nazwa stowarzyszenia`". Całego działu chyba bym nie poświęcił.
Przede wszystkim jestem zszokowany Waszą organizacją. Profesjonalnie, rzeczowo. Naprawdę cholernie żałuję, że nie byłem obecny, ale szykuje mi się wyjazd do Polandii 5-go sierpnia (po niedawnej odmowie okazało się dziś, że przypuszczalnie jednak dostaniemy z moją lubą urlop) i muszę trochę zarobić nań. Teraz biorę dodatkowe godziny i muszę powiedzieć, że naprawdę cieszę się, iż forum wreszcie nie umiera beze mnie.
Jeszcze raz do Ciebie, ShadowPrimeMinister: dziękuję, że sporządziłeś protokół. Lecę zaraz go czytać. Sława!
*******
EDYCJA
*******
Dobra, przeczytane. Nie chcę rozdrabniać się na pomniejsze wątki, więc moje uwagi wypiszę już tutaj.
Odnośnie założycieli stowarzyszenia:
Dejvid, pisałeś na początku, że chciałbyś, ale prosiłem, byś się wstrzymał ze względu na różnice poglądowe, które dość szybko się ujawniły. Widzę jednak, że nadal jesteś z nami i całkiem sprawnie się dogadujemy, więc pragnę zapytać: podtrzymujesz swoją deklarację? Jeśli tak, będzie jeden założyciel więcej na liście.
JohnyDoe- podobnie. Chciałbyś zostać jednym z założycieli?
Gdybyście obydwoje się zgodzili, teoretycznie brakowałoby nam jednej osoby. Jeśli już ją znajdziemy, będę dręczył zdeklarowanych, a nieaktywnych od dłuższego czasu użytkowników z poziomu mojego prywatnego maila. Tak czy inaczej, do pełnej listy założycieli coraz bliżej.
Odnośnie propozycji Dejvida dotyczącej usuwania z automatu osób nieaktywnych przez ponad miesiąc- nie popieram z paru względów.
Miesiąc jest stosunkowo krótkim okresem. Może się zdarzyć, że ktoś wyląduje w szpitalu, wyjedzie za granicę i nie będzie miał możliwości albo zwyczajnie czasu choćby siąść na net i cokolwiek napisać. Dodam, że w tym przypadku dobrze wiem, co mówię. Jest też szansa, że ktoś będzie zwyczajnie chciał zrobić sobie miesięczny urlop, albo pójdzie do woja lub do więzienia (oby nie, ale biorę nawet mało prawopodobne możliwości pod uwagę); dość konkretnym argumentem przytoczonym przez ShadowPrimeMinistra podczas obrad przeciwko propozycji Dejvida jest również osoba Hetfielda, który to Hetfield przez pewien czas praktycznie się nie udzielał, dziś zaś należy do grona nielicznych naprawdę aktywnych "stańczykowiczów", jeśli mogę tak nas nazywać.
Wracając do kwestii założycieli, podam teraz listę osób, na które możemy liczyć:
1. ShadowPrimeMinister.
2. Jedenras.
3. Merete.- moja luba. Nie udziela się, ale prywatnie popiera działania i udziela podpisu z przekonania.
4. Thorvoy.
5. Farrel.
6. Pawel91BDG
7. Bachus (zarejestrowany jako Ojciec Dyrektor)- mój dobry przyjaciel, na którego z całą pewnością możemy liczyć. Nie udziela się z braku czasu, bo od miesięcy zaharowuje się chłopak na śmierć, próbując godnie zarobić na życie.
8. Daj boziu- Dejvid.
9. Daj boziu- JohnDoe.
Zostają:
1. Astian.
2. Misu69.
3. Gryps.
4. Taikun
5. Creed.
Większość z powyższej piątki wydawała się do rzeczy (aż dziw, że zniknęli tak nagle, jak się pojawili), więc, jak się rzekło, będę niedługo uderzał do Nich na mail. Najbardziej słomiany zapał przejawił Taikun i z Nim wiążę najmniejsze nadzieje. No, ale nie uprzedzajmy faktów.
Sensownie, jak pamiętam, udzielał się Rsx78, którego komentarze widuję niekiedy na Wykurwie. Z Nim chyba też sobie pogadam. Dodam jeszcze, że ciężko mi przeboleć zawodwe ograniczenie Hetfielda, który, jak się rzekło, należy do "tych aktywnych". Stary, jak możesz nam to robić i iść do woja? Występna, zła osobo, o!
Na ostatek: JohnyDoe, Paweł, Dejvid, nie macie Wy może kogoś znajomego, kto jest konkretny i z przekonania byłby w stanie wpisać się na listę założycieli? Kiedyś pytałem o to resztę, ale teraz chcę zapytać jeszcze Was.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thorvoy dnia Nie 2:52, 29 Maj 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|